Annons:
Etikettfunktionshinder
Läst 517 ggr
Skorpion76
6/3/16, 5:51 PM

Två nya sajter

Jag har funderat av och till på om jag ska starta två nya sajter och  undrar om det finns eldsjälar som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig. Om någon annan kan tänk sig att starta sajterna hänger jag gärna på som Medarbetare. Det finns redan en sajt som heter Relationer och en som heter Kvinna och jag skulle önska att det fanns två liknande sajter med en större inriktning på funktionsnedsatta personer. Frågorna som diskuteras på dessa sajter är viktiga och som funktionsnedsatt kan jag känna att jag blir lite utanför och inte möter samma förståelse där som jag skulle göra på sajter där de frågorna diskuterades utifrån funktionsnedsattas situation. Vd säger ni andra?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Loris M
6/3/16, 7:46 PM
#1

Du kan väl starta de som "fria" och se hur det går. Men risken finns tror jag att det inte finns så många som är intresserade. Som du skriver finns det redan de två sajterna och sen finns det fler sajter med inriktning mot funktionshinder. På alla dessa sajter kan man diskutera hur det är att vara kvinna och funktionshindrad. Även på den här sajten kan du skriva om relationer och funktionshinder.

Maria
6/4/16, 7:44 AM
#2

Kan du inte ha en grupp för detta på din egen sajt Autism?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: