Politik

America first and the Netherlands second

2017-01-27 17:41 #0 av: Loris M

Den här parodin har cirkulerat i hela världen de senaste dagarna och den är så himla bra. Skrattar Hoppas att Trump inte är alldeles för upptagen med att bygga murar och förstöra världen och att han hinner med att se videon också. Holland har nämligen ett budskap till honom. 

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2017-01-27 17:47 #1 av: [NeferNefer]

Den är helt underbar, jag skrattade hejdlöst när jag såg den!! Gapskrattar

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-01-27 17:52 #2 av: VildaVittra

Så skön! Risken är ju dock att Trumpen börjar hata Nederländerna nu också, han har ju väldigt känsliga tår. 

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2017-01-27 18:02 #3 av: Zepp

Okej, okej.. USA first, Netherlands second and Sweden third?

Make Sweden lagom Again!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Anmäl
2017-01-27 18:16 #4 av: [NeferNefer]

Gapskrattar

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-01-27 20:04 #5 av: tarantass

Om Trump får köpa upp allt det där de visar honom så kan det säkert bli Netherlands Second. Tills något inte går som han vill och han tröttnar.

Men skulle han förstå vad karln sa? Låter det inte väldigt akademiskt för en amerikan när en europé pratar?

Anmäl
2017-01-28 09:23 #6 av: landsbygdsbo

#2 ja där har du rätt, var det inte därför han fick frisedel under vietnamkriget?

Anmäl
2017-02-04 11:02 #7 av: Loris M

Fler länder som ansluter sig och skickar videohälsningar till Trump - Belgien, Tyskland, Portugal... Schweiz är sååå bra!! 

http://mashable.com/2017/02/03/europe-spoof-video-donald-trump-trolling/#jgcKpTFcSSqh

Anmäl
2017-02-19 21:20 #8 av: Sollar

Kan Sverige knipa andraplatsen?

Anmäl
2017-02-19 21:37 #9 av: Loris M

#8 Åh den har jag väntat på! Men andra plats är jag tveksam till. Snopen

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.