Annons:
Etikettpolitik
Läst 837 ggr
Loris M
1/27/17, 5:41 PM

America first and the Netherlands second

Den här parodin har cirkulerat i hela världen de senaste dagarna och den är så himla bra. 😃 Hoppas att Trump inte är alldeles för upptagen med att bygga murar och förstöra världen och att han hinner med att se videon också. Holland har nämligen ett budskap till honom.

Annons:
[NeferNefer]
1/27/17, 5:47 PM
#1

Den är helt underbar, jag skrattade hejdlöst när jag såg den!! 😂

VildaVittra
1/27/17, 5:52 PM
#2

Så skön! Risken är ju dock att Trumpen börjar hata Nederländerna nu också, han har ju väldigt känsliga tår.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Zepp
1/27/17, 6:02 PM
#3

Okej, okej.. USA first, Netherlands second and Sweden third?

Make Sweden lagom Again!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

[NeferNefer]
1/27/17, 6:16 PM
#4

😂

tarantass
1/27/17, 8:04 PM
#5

Om Trump får köpa upp allt det där de visar honom så kan det säkert bli Netherlands Second. Tills något inte går som han vill och han tröttnar.

Men skulle han förstå vad karln sa? Låter det inte väldigt akademiskt för en amerikan när en europé pratar?

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

landsbygdsbo
1/28/17, 9:23 AM
#6

#2 ja där har du rätt, var det inte därför han fick frisedel under vietnamkriget?

Annons:
Loris M
2/4/17, 11:02 AM
#7

Fler länder som ansluter sig och skickar videohälsningar till Trump - Belgien, Tyskland, Portugal… Schweiz är sååå bra!! 

http://mashable.com/2017/02/03/europe-spoof-video-donald-trump-trolling/#jgcKpTFcSSqh

Sollar
2/19/17, 9:20 PM
#8

Kan Sverige knipa andraplatsen?

Loris M
2/19/17, 9:37 PM
#9

#8 Åh den har jag väntat på! Men andra plats är jag tveksam till. 😮

[NeferNefer]
2/20/17, 3:27 PM
#10

Nja … jag vet inte … det fanns ju vissa poänger, som i att sätta ihop Trump med en viss skivbolagsdirektör (resultatet blev, hm, tjusigt. Hahaha!). Jag är dock tveksam till om jag själv hade kunnat göra något bättre. Fast jag hade nog inte klagat på flyktingar, även om det ju är Trumprelaterat. Det känns som att just det är ett öppet sår nu, med alla rasister som näthatar. Bra att IKEA var med.

Upp till toppen
Annons: