Annons:
Etikettot
Läst 910 ggr
Loris M
2017-02-14 18:15

Ha en fin Alla hjärtans dag alla fina medlemmar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara önska er alla en fin kväll och hoppas att ni haft en fin Alla hjärtans dag. ❤️Tack för att ni finns här, skriver och kämpar för allas rätt att vara och leva precis som de vill. 🌺🌈

Jag ser den här dagen även som vänskapsdagen. Alla lever inte med en partner men behöver likväl uppmuntran och få känna sig speciella. Ibland räcker det kanske bara med ett sms eller telefonsamtal för att säga till någon att vi tycker om dem.

Jag har jobbat hela dagen och brukar inte fira dagen, men jag skickade blommor till en god vän som precis separerat från sin man efter drygt tjugo år tillsammans. Sådant är tufft och alla sådana här dagar gör det ännu svårare. Vet du någon som behöver uppmuntran passa på att visa att du uppskattar hen. 

(Bild från Pixabay)

Annons:
Loris M
2017-02-15 06:22
#1

Sexåringar kan!! 🏆 6-årige Osman delade ut kort till alla i klassen för att ingen ska känna sig utanför. ❤️

"Kvällen innan alla hjärtans dag förberedde Osman 23 kort, ett till varje klasskamrat. Alla kort pryddes med en chokladbit och texten "Thank you for beeing my friend". Alla kort togs emot med stora leeden från klasskamraterna, och läraren fick en bukett med rosor."

http://www.newsner.com/6-arige-osman-gav-vanskapskort-till-alla-i-klassen-for-att-ingen-skulle-kanna-sig-utanfor/om/familj-2

Magi-cat
2017-02-15 07:20
#2

❤️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[NeferNefer]
2017-02-17 08:11
#3

Åh, så sött av Osman 😍

Glad vänskapsdag i efterskott - eller så kan vi göra varje dag till en vänskapsdag. På vilket sätt kan vi bidra till en vänligare värld för alla idag? ❤️🌺

[NeferNefer]
2017-02-17 15:20
#4

Men dra ända in i baljan, vilken bra tajming jag hade idag då!! 😎

http://www.nationaldaycalendar.com/national-random-acts-of-kindness-day-february-17/

Upp till toppen
Annons: