Annons:
Etikettövrigt
Läst 949 ggr
Loris M
10/22/17, 6:27 PM

Tatuerade sina ögonvitor svarta

Vad tycker ni om det här? 😮

Jag har inga problem med att han ser läskig ut och att alla får se ut hur de vill, men jag kan inte förstå att någon vill riskera att bli blind bara för att se "coolt" ut. 

"Sedan Vincent Muskel Berg, 32, var yngre har han velat tatuera sina ögonvitor.

– Jag hade sett det i någon film. Det såg ganska ballt ut tyckte jag, och tänkte att det vore coolt om jag kunde göra det själv.Men ingen i Sverige utför denna typ av tatueringar, vad han vet, så åren gick och han tänkte inte så mycket mer på det – till en dag då han kom i kontakt med en tatueringsstudio i Sankt Petersburg i Ryssland. De kunde tatuera honom som han ville."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/kqax9/vincent-har-tatuerat-sina-ogonvitor-svarta

Och så här säger han om de som är negativa till hans tatuering:

"– Jag tänker så här, de ojar och jämrar sig över något de inte har någon aning om var det är för något. En sådan sak brukar grunda sig i rädsla eller avundsjuka. Det är bara oförstånd från deras sida. Läs på lite och bli mer öppna för olikheter. Det är inte så mycket begärt, man måste behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Man vänjer sig med hur Vincent ser ut. Det har i alla fall hans dotter gjort som inte tyckte det var så snyggt i början, menar han.

– De flesta blir chockade först när det får veta att det är en tatuering och inte linser. Men det är en vanesak, man märker ganska snart att jag inte är så farlig som jag ser ut."😮

Annons:
vallhund
10/22/17, 6:39 PM
#1

Läste om det, helt sjukt.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Magi-cat
10/22/17, 6:42 PM
#2

"– Jag tänkte att blir jag blind på ena ögat så har jag fortfarande det andra kvar"

Vad gör man inte för att vara ball och cool…😮


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Hayabusa]
10/22/17, 6:49 PM
#3

Galet. Att riskera synen för fåfänga? Idioti, enligt min mening.

[Jarl]
10/22/17, 6:57 PM
#4

Ojooj han blir nog utmärkt till ödla på utomjordiskt!

Upp till toppen
Annons: