Annons:
Etikettjämlikhet
Läst 582 ggr
[Eloah]
2018-05-24 17:37

Hjälpa

Om jag vill hjälpa är det här nåt bra och gå med i ? 

lika villkor vill jag ha behöver tips för allas rättighet .

https://antifa.se/

Annons:
Huygens
2018-05-25 12:54
#1

Min syn på saken.

Antifa som sådan har ingen eller liten egentlig ideologi av detaljerad karaktär. Det finns kanske enstaka grupper som jobbar politiskt och deltar i demokratiska val, men större delen av antifa handlar om att agera med slagord (vilka?), demonstrera, krossa fönsterrutor, kasta stenar på polisen och angripa nynazistiska grupper handgripligen.

Antifa sägs ibland ha startat efter första världskriget (ca 1920-talet) i Italien och Tyskland som reaktion mot fascister och senare mot nazister, även om dom ursprungliga antifascistiska organisationerna inte påminner riktigt om dagens antifa.

Den antifa som finns idag är kontrollerad opposition, kontrollerad av George Soros och andra fasadfigurer för Illuminati och Bilderberggruppen som bistår med finansiering, ledarfigurer och planering. Antifa kan användas för olika politiska syften. Dom många krossade fönstren på bankkontor kan användas som motivering att skaffa fler poliser, öka Total Massövervakning av allmänheten och införa strängare lagar.

På samma sätt donerar Illuminati mindre ekonomiska bidrag till nynazistiska organisationer för att hålla motståndet i gång. Jämför situationen med Pentagons uppbyggnad, planering, organisering och CIA:s träning, utrustning, finansiering, rekrytering och skapande av IS, som tog kontrollen över halva Irak och halva Syrien under en tid.

Det har påpekats att dagens antifa även verkar ha som syfte att påverka politikerna att inskränka allmän yttrande- och tryckfrihet, för nynazisterna måste ju "bekämpas". Inskränkt yttrandefrihet får tyvärr effekten att en rad andra grupper som inte köper myndigheternas officiella historier, riskerar att tystas, t ex Arkitekter Och Ingenjörer För 911-Sanning.

Antifa kan ses som ett av dom redskap som nämns i CIA:s manual Silent Weapons for Quiet Wars och även den avhoppade KGB-agenten Yuri Bezmenov gav på 1980-talet uttryck för att olika typer av verksamhet (både politiska och icke-politiska) hade syftet att fungera ideologiskt undergrävande, samhällsomstörtande. Det som förbryllade Bezmenov vid den tidpunkten var att KGB:s aktiviteter som syftade till att omstörta västvärlden fick indirekt stöd av CIA. Bezmenov mördades i början av 1990-talet.

Metoden med antifas aktioner har på engelska ibland samlats under den engelska termen problem-reaction-solution. där även falsk flaggor ingår, t ex skolskjutningar, terrorattacker som den mot Charlie Hebdo och ibland också propaganda för Gardasil, påståenden om HIV/AIDS och tekniker där MKULTRA-programmering använts.

[Eloah]
2018-05-25 16:50
#2

tack för information ,

Läste inte klart hela sidan igår och såg nu det var inte vad jag söker istället mycket skrämmande inget för mig .

[Stoffe.]
2018-05-26 14:45
#3

AFA består av personer som är bereda att bruka våld mot människor. Många är straffade för misshandel. mordbrand, rån och droger.

Dom var som störst i slutet av 90-talet nu mer har dom nästan försvunnit från gatorna och för ofta sin kamp på nätet.

[Shamanensväg]
2018-05-30 18:39
#4

Håll dig undan är mitt råd, hjälpa ja självklart men inte till priset av hat.

Upp till toppen
Annons: