Invandring- och flyktingpolitik

Mors dag

2018-05-27 20:53 #0 av: DesK

Jag har alltid varit lite ambivalent till just mors dag, eftersom min mor och jag inte hade något bra förhållande. Mor dog när jag var 22 år och mina döttrar föddes många år senare, när jag var mellan 35 och 40 år gammal. Mina döttrar har alltid gratulerat mig på mors dag med fina hälsningar och kramar 😊 Så den där lite ledsna känslan har bytts till stillsam glädje. Sedan några år tillbaka, har min gubbe och jag ensamkommande flyktingar boende hos oss. De som bor här nu kom idag hem med den här buketten och båda skickade nedanstående text i ett sms:

Hej bästa kvinnan i hela världen ❤️❤️😊😊jag hoppas att du mår bra . Ett stor grattis på din dag 😊Jag önskar dig hälsa , jag önskar dig lycka ,glädje o jag önskar dig det bästa ❤️❤️😊😊🌷🌷🌹🌹🌺🌺

Désirée

Anmäl
2018-05-27 22:09 #1 av: Loris M

BlommaKramas

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2018-05-28 17:13 #2 av: [NeferNefer]

Underbart KramasBlomma

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-05-28 18:28 #3 av: Magi-cat

BlommaHjärta

Hjärta "No nation can be free if it oppresses other nations" (F. Engels)

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2018-05-30 18:40 #4 av: [Shamanensväg]

Vackert  Blomma

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.