Annons:
Etiketthbtq
Läst 484 ggr
Loris M
2018-06-30 19:13

Första transkvinnan i Miss Universum

Det var på tiden! 👍 🥳 Så vacker hon är!  

"En av världens mest prestigefyllda skönhetstävlingar är Miss Universum som funnits sedan 1952. Men ingen transkvinna har varit med i tävlingen – tills nu.

Under fredagen vann nämligen transkvinnan Angela Ponce tävlingen Miss Spanien, och därför ska hon representera sitt land i den stora Miss Universum-finalen som kommer hållas senare i år."

https://www.aftonbladet.se/a/1kb0bW

Annons:
[NeferNefer]
2018-06-30 20:33
#1

Supervacker!! 🏆🌺Hoppas hon vinner finalen också! ❤️

DesK
2018-06-30 20:47
#2

Så vacker kvinna! Instämmer med NeferNefer, hoppas hon vinner hela alltet 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Tvillingflammor]
2018-07-02 17:50
#3

Jag måste säga att jag tycker det här är imponerande och då är jag en trångsynt lymmel till person i frågan men uppenbarligen har hen funnit sin egen person och ja hen är otroligt vacker och den som opponerar sig i den frågan vet inte vad skönhet är för hen är ju otroligt snygg 😎

Bra gjort, starkt som tusan är allt jag kan säga och jag hoppas att hen vinner alltihop 👍

Här en video som visar att hen passar bättre som kvinna än man och jag har så svårt att förstå det där men fasen hen är ju helt fantastisk och jag som konservativ får backa i frågan om än det sitter långt inne så gör hen det så bra det kan jag inte sticka undan med  👍

Upp till toppen
Annons: