Annons:
Etikettervåldövergreppmobbning
Läst 677 ggr
[NeferNefer]
9/15/18, 9:24 AM

Svärmoderns klagan

Jag tyckte det var osnyggt av Jimmie att sitta hos Skavlan och baktala sin svärmor, som ju hela Sverige vet vem det är tack vare Jimmies bråk med henne. Sambon sa inte mycket, hon verkade försöka hålla sig neutral men höll i alla fall med Jimmie att hennes egen mamma inte hade gjort bra ifrån sig (hur hon nu uttryckte det, orkar inte se intervjun igen). Jag kände obehagskänslor över det där avsnittet. Det är en sak att kritisera andra partiers politiker (hon var ju politiker, iofs, men i hans eget parti), men att gå ut och svartmåla sin egen svärmor i tv? 😮Tack och lov har svärmor fått lämna sin egen version av händelseförloppet nu.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dd1GMo/svarmoderns-skarpa-kritik-mot-jimmie-akesson

(…)

Hon berättar att hon under sin tid i riksdagen kände sig illa behandlad och knäckt av partiet, och att hon sattes på djupt vatten när partiet placerade henne i EU-nämnden skriver tidningen.

– Det svåraste av alla. Där skulle jag hantera utrikespolitiska frågor när vi inte ens hade någon utrikespolitik. Där skulle jag sitta och ha åsikter om bankkriser och allt möjligt, säger hon. 

Gunsdotter tillägger att hon blev sjukskriven två gånger efter att hon hoppat av partiet.

– De lyckades knäcka mig och fick mig att känna mig värdelös, säger hon till Expressen.

Annons:
Lussan20
9/15/18, 11:22 AM
#1

Tänk att ge noviser så viktiga poster! Ohederliga dessutom.

Hur skulle det gå? Jag ogillar skarpt att man lämnar ut sina anhöriga. Jimmys tjej skulle sagt ifrån--Detta är en familjesak-! Men hon ser kuvad och vek ut. Kuvade skulle vi bli alla under deras styre…..Mvh/WL🌺

[NeferNefer]
9/15/18, 11:25 AM
#2

Jag tyckte också att hon såg kuvad ut. Hon verkade hela tiden oroligt leta efter tecken på missnöje i Jimmies ansikte, och när han såg nöjd ut, såg hon glad ut. Rätt så obehagligt att se, faktiskt. Kanske är hon bara orolig över hur han mår, men var det så att hon inte trodde att han psykiskt skulle klara av en till intervju hos Skavlan borde hon kanske ha förmått honom att avstå.

vallhund
9/15/18, 11:50 AM
#3

Missade det, går det i repris?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[NeferNefer]
9/15/18, 11:52 AM
vallhund
9/15/18, 11:59 AM
#5

👍

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

vallhund
9/15/18, 1:46 PM
#6

14:35 är det repris i SVT1.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
[NeferNefer]
9/15/18, 1:49 PM
#7

👍Bra tips. Tack!

Upp till toppen
Annons: