Annons:
Etiketterrasismfrämlingsfientlighet
Läst 623 ggr
Loris M
9/28/18, 11:32 PM

Tittar du snett kan du bli utvisad!

Han är inte klok!  En sned blick borde leda till utvisning. 🤪🤔 😃

"Expressen har tidigare berättat att Ekeroth vill se utvisningar även om den dömde riskerar tortyr och dödsstraff i landet han eller hon kommer till. I P1-dokumentären säger han sig vilja ha utvisning även för invandrare som ”tittar snett” på andra:

– Det är skit utanför trädgårdar, de hotar, kaxar, beter sig – utvisning. Direkt, inget snack. Det ska inte behövas ett års straffvärde, det ska vara ut. Tittar de snett på nån ska det vara utvisning i princip."

https://www.expressen.se/nyheter/kent-ekeroth-utvisa-invandrare-som-tittar-snett-pa-svenskar/

Annons:
vallhund
9/28/18, 11:39 PM
#1

"Äh, det ska räcka med att de snor en cykel – utvisning. Skita på nåns tomt – utvisning. Sitta på deras altan och kaxa, säga att det är mitt – utvisning."

Undrar hur vanliga sådana situationer är?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Lona
9/29/18, 12:24 AM
#2

Kan man inte få utvisa de som tittar snett på invandrare "bara för att"?


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Calcifer
9/29/18, 12:34 AM
#3

Ja jag bajsar ju ofta på andras tomter så kan förstå hur man är rädd för det. 🤪

Och vadå tittar snett på folk? Jag tittar ofta snett på folk. Till exempel när man ska kliva ut ur bussen och den som är framför en stannar precis utanför dörren så man inte kommer av. Då kollar jag snett på dem. Även när folk tvärstannar precis innanför/utanför butiker och man inte kan komma runt dem. Eller när folk som röker ställer sig så röken definitivt drar in i butiker och liknande på stan. Eller i typ femtio andra situationer som många av oss befinner oss i då och då.

Att känna "men fan, gå ur vägen nu då så jag kommer av bussen" är rätt mänskligt. Ska man skickas åt helsike pga det???


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Lussan20
9/29/18, 5:16 AM
#4

Stackars de vindögda!😉

kamera0710
9/29/18, 6:05 AM
#5

Kom ihåg att Ekeroth inte heller är svensk. Han är en andra generationens invandrare, son till en invandrad kvinna som dömts för bokföringsbrott. Men lilla mamma försvarar han energiskt…

[NeferNefer]
9/29/18, 7:30 AM
#6

Utvisa Ekeroth! Han har bevisligen tittat snett på folk flera gånger! Kom bara ihåg den väldokumenterade järnrörsskandalen där han tittade snett på minst en man och en kvinna. Inte okej!

Annons:
Magi-cat
9/29/18, 8:01 AM
#7

"Sitta på deras altan och kaxa, säga att det är mitt – utvisning."

Han borde repetera den svänska grammatiken. (Javisstja, skolan är ju så flummig å dålig.)

Ungern blir nog bra. Hejdå!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[NeferNefer]
9/29/18, 8:03 AM
#8

Får de sitta på andras altaner och kaxa eller titta snett på folk i Ungern, månntro?

Lussan20
9/29/18, 8:28 AM
#9

Östgöta komik!

Minns första flyktingförläggningarna här utanför stan. En kvinna på bred Östgötska säger i nyheterna- vi vill inte ha dom sitta och kacka på våra trapper-. Det blev lyteskomik över oss alla stackars Östgötar! Fy vad man skäms! Mvh/WL

Magi-cat
9/29/18, 8:38 AM
#10

#8 Precis, det var lite svårt att förstå på vems altaner dom satt å kaxade. 🤪

#9 Dumt sagt till att börja med och inte blev det bättre på öschötska.😃


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: