OT

Lär dig ett till språk gratis

2018-09-30 09:08 #0 av: NeferNefer

Har ni upptäckt den här sajten? Jag är helt fascinerad. Gratis språklektioner! Jag har börjat med två språk och tänker ta kanske tio minuter om dagen. Det är språk jag redan har vissa kunskaper i, så det är ganska lätt till en början Förlägen

https://www.duolingo.com/

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-09-30 09:17 #1 av: Magi-cat

Duolingo är fenomenalt!

Tyvärr kan man inte lära sig finska där. Cool

Hjärta "Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den." (Tage D.)

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2018-09-30 09:23 #2 av: NeferNefer

Nej, jag märkte det ... annars hade jag valt det. Glad

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-09-30 16:46 #3 av: Tant Grön

Ser att dom har klingon  Funderar

Anmäl
2018-09-30 16:48 #4 av: Magi-cat

Oj, det har jag missat, vore något för mig. NördSkrattar Qapla'!

https://sv.wikipedia.org/wiki/Klingonska

Hjärta "Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den." (Tage D.)

Anmäl
2018-09-30 16:51 #5 av: NeferNefer

SkrattarJag såg också det.

Men var är då finskan? Nörd

Anmäl
2018-09-30 16:52 #6 av: Magi-cat

Klingon - men inte finska? Vad ska det betyda? Förskräckt

Anmäl
2018-09-30 16:57 #7 av: NeferNefer

Ja, det är skandalöst! Nörd

Anmäl
2018-09-30 19:23 #8 av: Tant Grön

Bedrövligt, skulle hellre bättra på den lilla finska jag kan.

Anmäl
2018-09-30 19:32 #9 av: NeferNefer

Samma här.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.