Annons:
Etikettövrigt
Läst 788 ggr
Magi-cat
2018-11-13 08:33

Kristerssons lik i lasten

Snart ska riksdagen välja landets öde, eller i alla fall vem som ska bli ny statsminister.

Tänk efter, är den här personen den rätte att representera vårt land?

"Att Sveriges ministrar genom åren, oavsett politisk färg, har visat en och annan mänsklig svaghet i form av ett skelett i garderoben, har för mig bara utgjort ett plus. Något som visat att de haft mänskliga drag. Men kan en som aspirerar på att bli statsminister, som Ulf Kristersson, ha hur många skelett i garderoben och lik i lasten som helst?

https://www.magasinetparagraf.se/nyheter/kronikor/53031-hur-manga-lik-i-lasten-och-skelett-i-garderoben-kan-en-statsminister-ha/

Det verkar aldrig ta slut:

"I morgon tar riksdagens ledamöter ställning till om Ulf Kristersson ska bli Sveriges statsminister. Låt oss för en stund lämna det partipolitiska spelet som är milt uttryckt tröttande – och istället fråga oss om Ulf Kristersson kan vara den statsman som representerar Sverige oavsett vilka partier han kan tänkas få med sig?

https://www.magasinetparagraf.se/nyheter/kronikor/53399-annu-fler-lik-i-lasten-for-ulf-kristersson/?fbclid=IwAR1TExhuGVlg94JDnss1vOwNh3MFT_Gytu49NPUppJx9Zp5cvc5ZUAs-D_U"


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
[NeferNefer]
2018-11-13 16:55
#1

Men du store 😮

Denna kommentar har tagits bort.
Ford -57
2018-11-17 22:51
#3

Skrev ett inlägg här tidigare, men tydligen var d lite för stötande även om d va min ärliga åsikt som framlades, om än kanske lite kärvt.

Calcifer
2018-11-17 23:27
#4

#3 En ärlig åsikt kan fortfarande vara olämplig eller bryta mot reglerna.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

wildfire
2018-11-18 04:22
#5

Jösses, visste han hade en del skräp men så här mycket 😮nä foten där bak och ut med honom 😡

Ford -57
2018-11-18 11:40
#6

Jo ja vet ju d, vi ska tassa på tå i Svea Rike. Därför e d som d e. Titta på Frankrike igår, protester mot bränslepriser, där har dom, å alltid haft råg i ryggen.

Och om en åsikt kan bryta mot regler, då vet inte jag. Man måste välan få torgföra sina åsikter. Nej just nä, vi lever ju i Svea Rike.

Annons:
Magi-cat
2018-11-18 12:37
#7

#6 Visst får man det, men vet du själva ordvalet var nog inte det bästa…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ford -57
2018-11-18 17:29
#8

Ok, ok. Ja kan väl hålla me om att d vart lite kärvt, men när man ser hur dom håller på me allmänna medel blir man så F-bannad att man kunde mörda. Men håll me om att vi ofta e lite väl försiktiga me va vi tycker  här i Sveas Land???

Upp till toppen
Annons: