Annons:
Etikettpolitik
Läst 456 ggr
Tant Grön
2018-11-15 17:40

Trött på hatet

Här kan man läsa om hatkampanjen mot Björklund. Vad är det för människor, är folk inte riktigt kloka längre? Måste vara en vidrig värld som dom vill ha. Tror det till slut slår tillbaks mot dom själva. Folk blir trötta på allt hot, hat och härskartekniker m.m.  https://www.svt.se/nyheter/inrikes/jan-bjorklund-en-formidabel-hatkampanj

Annons:
[NeferNefer]
2018-11-15 17:51
#1

Ja, jag är sannerligen trött på allt hat och alla otrevliga troll som härjar 😕

Novachan
2018-11-15 19:13
#2

Verkligen tråkigt, och ändå är jag inte helt förvånad…

wildfire
2018-11-16 05:25
#3

Usch jag såg det där och vad säger man, det är inte klokt vad folk kan företa sig 😕

Alltså man blir bara så innerligt trött på alla dessa hatkampanjer som florerar runt😡 har folk inget vettigare för sig,dom kan inte ha mycket till liv som håller på så där 😕

Det är hemskt hur det har blivit och idag krävs bara en liten detalj i en bild,detaljer som inte är nåt alls att reta sig på men drevet går igång och kör ner människor helt  och det är en hemsk utveckling där man gör illa andra.

Magi-cat
2018-11-16 07:51
#4

"– Det är främst i sociala medier och det är så grovt så jag väljer att inte återge det. Men det är oerhört grovt. Jag har varit med i 25 år i politiken och har ju upplevt, naturligtvis, den här typen av kampanjer förut. Men det här slår alla rekord."

Det måste väl vara ett kvitto på att han gör rätt!

Hat ska inte ha någon viktig ställning i samhället!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[NeferNefer]
2018-11-16 07:56
#5

Bort med hatet! Avslöja identiteten på alla hat-troll - så får vi nog strax se hur många de är. En och samma hatare kan ju ha hundratals olika konton, allt för att hatarna ska verkar många fler än de egentligen är och skrämma folk till tystnad.

wildfire
2018-11-16 09:03
#6

#4 Tycker han handlar och agerar så himla bra i det här,starkt av honom 👍

Annons:
Lussan20
2018-11-17 07:31
#7

Det känns som samma krafter bakom hatet, de vill egentligen inte demokrati utan tysta de demokratiska rösterna och skrämma folk till tystnad. Generellt har de en dålig ton mot kvinnor och oliktänkande. Men som alla vet så spricker troll i solljus.

Att som politiker bli hotad och hatad för sina goda tankar om att inte göra mörkret till lags måste ses som en stor insats i Svensk politik, all heder åt  Björklund! Mvh/WL

Magi-cat
2018-11-17 07:48
#8

Så sant, Wonnalesan. 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Hayabusa]
2018-11-17 09:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Björklund har inte alltid stått i så hög kurs på denna sajt…

https://likavillkor.ifokus.se/discussions/597ec3d0ce12c42d5a000e83-jarnrorskent-far-pengar

Lussan20
2018-11-17 09:31
#10

Det är många som behöver tvätta munnen med såpa och även tanken…Mvh/WL☝️

[Hayabusa]
2018-11-17 10:33
#11

#10 "Den som säger sanningen syndar inte, men han ställer till med besvär" 🤓

Upp till toppen
Annons: