Annons:
Etikettgoda-nyheter
Läst 1605 ggr
DesK
1/21/19, 9:20 PM

En underbar överraskning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick jag en riktigt underbar övverraskning av mina killar. De har skickat efter dessa kläder direkt från Iran. Jag blev rörd till tårar över deras fina present och nu är jag väl rustad inför kommande fester här i byn 😊

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Grace2009
1/21/19, 9:57 PM
#1

Vilken rolig present! Är det lite mer festkläder eller är det mer finare vardagskläder? Jag är dålig på mode allmänt. Tycker dräkten är jättesnygg!

DesK
1/21/19, 10:08 PM
#2

Det är lite mer festkläder 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Grace2009
1/21/19, 10:52 PM
#3

Görsnygga! 👍

Tarotstollan
1/21/19, 11:35 PM
#4

Tjusigt!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lussan20
1/22/19, 7:18 AM
#5

Nu kan kalasen avlösa varandra! Så fint! Mvh/WL🌺

Magi-cat
1/22/19, 8:14 AM
#6

Mycket vackert! 😍 Underbar present!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Tant Grön
1/22/19, 12:44 PM
#7

Så fina och så fint tänkt av killarna. 🌺

Sarafiaklara
1/25/19, 7:27 PM
#8

Snyggt! Du ser jättefin ut i kläderna.

Maria
1/26/19, 12:14 PM
#9

Jättefina🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

DesK
6/12/19, 9:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#10

På morsdag fick jag dessa blommor och killarna hade tänkt bjuda mig på afghansk restaurang, men det blev inte av då, för vi hjälpte några vänner att flytta. Så igår kväll blev det god middag på den afghanska restaurangen och blommorna står än här hemma 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Maria
6/12/19, 9:24 AM
#11

Så fint🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lussan20
6/12/19, 9:47 AM
#12

Mycket fint och trevligt! Mvh/WL🌺

Magi-cat
6/12/19, 9:55 AM
#13

Så underbart! 🌺❤️

Gott ser det ut också! 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Loris M
6/12/19, 8:52 PM
#14

🌺❤️

Sjuttan
7/1/19, 10:57 AM
#15

Suveräna killar!

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

DesK
7/16/19, 7:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Idag ville två av killarna ta några foton på oss, så här är en av dem 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Amandla
7/16/19, 10:39 PM
#17

👍❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
DesK
7/31/19, 6:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Idag är det en stor dag, min äldste bonusson fick körkort, detta firade vi med en lite längre bilutflykt och god lunch med en öl till mig 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Maria
7/31/19, 6:48 PM
#19

Stort grattis till killen🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Magi-cat
7/31/19, 7:43 PM
#20

Grattis!!! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Tanita
8/1/19, 1:32 PM
#21

Vilken hjärtevärmande tråd! Kläderna är vackra, du är vacker och dina pojkar är snälla och fina pojkar.

Calcifer
8/12/19, 5:26 PM
#22

Jag älskar den här tråden. Det är så fint att se när personer som tagit in de som kommer från andra kulturer inte försöker ta ifrån dem deras ursprung utan istället är entusiastisk och nyfiken på den. Jag hade själv en klasskompis på universitetet som var född i Sverige, men vars föräldrar inte var det, och jag älskade att få höra om deras traditioner och hur det varit när de hälsade på sin familj där etc.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

DesK
8/13/19, 5:43 PM
#23

Så roligt att ni tycker om den här tråden 🙂 Jag är ju själv en blandning av två olika kulturer och har aldrig varit rädd för att umgås med människor från andra kulturer, tycker att det är berikande och roligt. Killarna här hemma är shiamuslimer, min bonusson är ortodox kristen och min käre särbo och jag tillhör svenska kyrkan. Det funkar utmärkt här hemma, därför att alla visar varandra respekt och omtanke 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Tant Grön
8/13/19, 9:08 PM
#24

Gillar också den här tråden, så positivt och fint. Tänk om alla människor vore som du, så fin världen skulle vara då. Undrar var den afganska restaurangen ligger? Skulle vara roligt att testa den maten någon gång. 🙂🤗

DesK
8/14/19, 8:58 AM
#25

Så roligt Tant Grön 🙂 Den restaurangen ligger i Göteborg, nära Vågmästareplatsen, men jag tror att det finns flera.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Tant Grön
8/14/19, 10:49 AM
#26

#25 Trodde att den kanske låg i Alingsås. Googlade mig fram till att det antagligen var en restaurang som heter Özbek som ligger nära Vågmästarplatsen. Tyvärr står det att dom inte har några vegetariska rätter. Är ju lite intresserad av afganskt för jag har hittat ett recept på fantastiskt gott bröd som jag brukar baka. Har också gjort ett slags bröd med grönsaker.

DesK
8/14/19, 5:16 PM
#27

Ingen av killarna är hemma just nu, men jag ska fråga dem sedan. Den restaurangen som vi var på ligger på Godemansgatan. Om jag minns rätt så hade de åtminstone några vegetariska rätter. Jag kan kolla nästa gång jag är där, mina döttrar bor i det kvarteret.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Tant Grön
8/15/19, 12:31 AM
#28

#27 Ja vad snällt om du gör det.  Det är så spännande med mat från andra kulturer.

DesK
9/5/19, 8:05 AM
#29

#28 Tant Grön, glömde kolla det när jag var där senast, men såg reklam för en annan restaurang i Göteborg som heter Usagi och serverar persisk vegansk buffé nu i helgen 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Tant Grön
9/5/19, 8:47 AM
#30

#29 Där har jag faktiskt ätit asiatisk vegansk nyårsbuffé en gång. Väldigt god mat. Visste inte att dom hade persiskt också. Kan inte nu till helgen, men det blir kanske fler gånger. Tack för tipset, hade nästan glömt den restaurangen. 🙂

Upp till toppen
Annons: