Annons:
Etikettövrigt
Läst 416 ggr
Magi-cat
2019-04-30 07:23

"Gretas kamp blir evigt ihågkommen"

Reportern var på dokumentärresa i Kalifornien och träffade på en man som undrade var hon kom ifrån. Sverige, svarade hon.

Svaret blev: "”Sverige? Ah, jag vet! Ni har en flicka hos er, Greta. Hon försöker rädda världen! Ni borde vara så stolta över henne.”"

🙂🌺 

"Jag blev helt lycklig över att det enda denna man kände till om Sverige var Greta Thunberg. Jag tänkte på alla människor runt om i världen som från och med nu associerar Sverige med Greta. Till klimatkamp, till ungdomarnas revolution, till skolstrejk. Inte Sara Skyttedal, inte Jimmie Åkesson inte Johan Hakelius och han XXXL-vd:n vad han nu hette. Utan bara – Greta."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/6j4Owe/gretas-kamp-kommer-bli-evigt-ihagkommen

Ja, vi är så stolta över Greta och att Sverige associeras med henne! 🌺 Hon har fått världen att lyssna. ❤️
Men hon är lyckligtvis inte ensam, det är allas vår kamp. 🤗


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Lussan20
2019-04-30 07:26
#1

Ja heja Greta!

Hon ger barnen och världen hopp. Människan är blind för det mesta som sker i världen. Här brinner det i skogen, anlagda bränder. Man undrar vad som ska hända innan människan vaknar? Fler små Gretor  till vår värld! Mvh/WL🌺

Huygens
2019-04-30 08:11
#2

Greta kämpar för sin sak, men dom bakomliggande krafterna är inte vad medias fasadbeskrivningar vill få dej att tro. Kort analys av Icke. (YT/David Icke, 2019-04-27, 17 min)

Det kan även vara värt att läsa kommentarerna till videoklippet.

Magi-cat
2019-04-30 08:42
#3

#2 Jag vill inte se något YT-klipp med Icke och det är inga "bakomliggande krafter". 

Det här är ju något positivt, SE det som det är!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Huygens
2019-04-30 08:57
#4

"To prohibit and silence questioning are the first steps towards fanatism."

Magi-cat
2019-04-30 09:05
#5

#4 Greta gör ju världen bättre för tusan!
Eller tycker du hon ska sluta med det hon gör?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Huygens
2019-04-30 09:41
#6

Jag kan inte säga vad någon annan ska göra, var och en får avgöra själv. Men värdet av vad hon gör är tveksamt, då bluffen med människo-orsakad Global Uppvärmning är del av Agenda 2030.

Annons:
Lussan20
2019-04-30 10:05
#7

Alla goda krafter behövs, rädsla får inte kväva dom. Vi ska sträva mot en bättre värld och inte ramla i de gamla fällorna. Greta är ett gott föredöme för våra barn och ungdomar. Om jag inte var 71 år skulle jag skolstrejka också! Mvh/WL👍

Upp till toppen
Annons: