Sorgligt
Att ni tillskriver mig saker jag aldrig uttryckt eller känner är ännu mer bevis på hur ni inte klarar annat än lögner när folk inte tycker som ni.
Jsg hatar ingen och beskyller inte invandrare som grupp för något.
Det är er grej, inte min.
Jag har ingen fobi över någon människa, och ni får se till att lära er att msn kan ha åsikter kring saker utan att det beror på hat. Patetiska ät vad ni är.
Javisst, vi är jättepatetiska och det är jättesorgligt och du har som vanligt rätt och alla andra har fel, ingen förstår dig o.s.v.
Vill påminna dig om att du har fått en varning. Om du tänker fortsätta spamma, måste jag stänga av dig.
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
- Redigerat 2023-03-10 21:34 av Loris M
Hade något betett sig på dina sajter så här som du gör här hade du tagit bort allt för länge sedan. Jag tycker ändå att jag varit ganska tålmodig med dina utspel speciellt med tanke vilket elände du ställde till sist. Men det var säkert också mitt fel. Och invandrarnas.
Och Mona Sahlins fel - hon köpte faktiskt en Toblerone!
Rubriken är passande. Jag tycker det är sorgligt att en individ mår så dåligt i sig själv att hon spammar ner olika forum med så konstiga och pinsamma inlägg.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
- Redigerat 2023-03-10 21:33 av NeferNefer
Det enda pinsamma är er dubbelmoral.
På mina sajter gäller samma regler för alla. Och ingen toäillåts sitta och tillskriva andra påhittade åsikter för att dom inte begriper bättre.
Frågan är vem som hittar på. Jag har sett dig moderera. Du tar bort inlägg så fort de dyker upp om det är skrivet av någon du ogillar, om denna någon skriver något du ogillar eller om hen säger emot dig. Men du brukar vara snabb. Som sagt, du skulle aldrig låta någon hålla på så här länge och bråka. Jag vill minnas att du t.o.m. skrev en gång en tråd om just detta, att du inte förstår sajtvärdar som inte stänger av medlemmar som bara förstör för det gör du direkt.
Jag tycker faktiskt att du förstör nu och jag brukar inte stänga av när det inte är absolut nödvändigt (vid trollande och när de bryter mot regler).
Ibland kan det vara värt med stanna upp och fundera, kan det vara jag som har fel, som uttrycker mig på ett sätt som inte är okej. Ser du inte samma mönster i dina inlägg? Alltid detta, "ni tillskriver mig saker som jag inte gjort/sagt", "ni är pinsamma, ni ljuger" o.s.v. Sist när du bråkade här var det samma sak. Du tycker att andra tillskriver dig saker och du tycker aldrig att du har fel. Den gången när du trollade sist, först här, sedan på flera andra sajter, var det så många sajtvärdar och medlemmar som gick in och tålmodigt förklarade, inlägg efter inlägg, försökte resonera med dig, få dig att inse hur det du säger uppfattas, men du tar aldrig till dig av det andra säger.
Hur som, jag tänker inte ägna ännu en helg åt att moderera efter det kaos du har skapat. Du får en möjlighet att säga något här i tråden och bemöta det jag skriver och sedan kommer jag att stänga av dig.

#6: Och då ska jag tolka det som att jag m.fl. är flocken som inte kan tänka själva och Nina är den som är ensam och tänker rätt och kan tänka själv. Har jag uppfattat det rätt?
Problemet är bara att hon är inte ensam, du tillhör uppenbarligen hennes flock eftersom du tycker som hon och går in här bara för att försvara henne när du annars aldrig brukar skriva här. Så då blir det genast problematiskt. Vilken flock har rätt och vilken flock har fel? Vilken flock kan inte tänka själv och vem är det som ska bestämma vad som är rätt.
Sen utgår jag ifrån att du vill diskutera och inte provocera. Hoppas att jag har rätt, för det senare accepterar jag inte.
- Redigerat 2023-03-11 10:33 av Loris M
#5: inte ett ord sanning. Jag gillar olika, vilket man också ser på mina sajter när det är diskussioner.
Men fortsätt du leka din lek. "Kaoset" jag skapat är att jag ifrågasätter inlägg och åsikter på din sajt, något ni inte klarar av. Alltid samma sak. Smutskasta de som inte smaker er medhårs.
#8: Nej, inte ett ord sanning som du vill höra. Alltid samma anklagelser, alltid samma ursäkter, alltid samma visa. Andra hittar på och ljuger. Vem är det som smutskastar vem? Det är du som kallar folk för lögnare och annat. Det här är ingen lek för mig utan bara otroligt trist och tröttsamt. Jag har annat att göra en lördag än att leka med dig och moderera.
Loris: du har tålamod som en ängel.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Oj oj oj tänk att det ska behöva bli såna här utgångar där den ena smutskastningen efter den andra avlöser varandra.
Har vi inte lärt oss mer av forum världen genom åren och har vi inte lärt oss på i fokus att det finns forum med utrymmen för vissa ämnen där annat inte hör hemma och hur vore det om vi faktiskt respekterade det.
Lika villkor är tydlig med sina regler så är även andra sajter på i fokus och där får vi dunka oss i ryggen och följa dom regler och bestämmelser som gäller gör vi inte det ja då ska vi åka ut.
Jag blir sur nu för det här upprepas på så många håll och det vore ju faktiskt f om vi inte kan hålla oss till sajters regler och respektera varje sajt för det den är.