När den här pandemin är över ...
Lite humor från Twitter och vad vi återigen kan ägna oss åt när den här pandemin är över.😃
Skrivet av @LenaHansson130:
Tänk vad skönt ändå att när den här pandemin är över kan vi återgå till att lägga tid och kraft på att debattera:
- Kalle Ankas Julaftons islamisering
- Karl-Bertil Jonssons samhällsfarliga kommunism
- julvärdarnas HÅN MOT SVENSKEN
- att midsommar och påsk kommer att förbjudas av SÅSSARNA och VÄNSTERLIBERALERNA
- helgskinkornas och de frysta smådjurens hot mot den äkta svenskheten
- att vi minsann ALDRIG har kallat chokladbollar för chokladbollar
- hotet mot svensken från vintermust och vinterkollektioner, vinterfester och vinterland
- skolavslutningar i kyrkan och att ALLA måste sjunga Den blomstertid nu kommer, annars JÄVLAR!
- Så kan vi dreva igen mot förskolor och skolor, hata och hota lärare och rektorer för att de inte firar lucia EXAKT som jag TYCKER att de ska göra.- Allt under Jimmie Åkessons tränga blick, halleluja!
Med stöd av den Svärjevennliga rörelsen, gräsrotsrörelsen på nätet, banjoarmén, kommer Pastor Åkesson att åter kunna sätta agendan. In med militären i förorterna! Sätt barn i fängelse! Bygg läger! Gör människor statslösa! Deportera mera!
Oh, happy day!
Och nationalsången! Glöm inte nationalsången!!!??!!
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
Ja, nationalsången! Märk väl, barnen får inte sjunga nationalsången i skolan på Första maj! Fruktansvärt! Islamisering! Stora rubriker för några år sedan i vissa typer av medier. Att skolorna faktiskt är stängda på Första maj nämndes inte… (Faktum är att det står i läroplanen att barnen SKA lära sig nationalsången!)
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#1 Ja, och samma sak med pepparkakor och pepparkaksgubbar varenda år. Att någon lärare någonstans i Sverige förbjudit barnen att klä ut sig till pepparkaksgubbar p.g.a. rasistiskt, som sedan visar sig vara felaktigt. Det var bara det att ingen av barnen ville bli pepparkaksgubbe.
Alltid samma visor.
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
Vi kan helt enkelt inte kalla dem för chokladbollar. Det är helt omöjligt. Att ställa om sig till att använda ett mer okej uttryck är inget vi som människor kan göra. Vi vet alla att vi inte kan förändra oss, och som det var på 1600-talet så ska det FAN vara nu med. Ta inte ifrån oss vårt ord för chokladbollar, den ändring de ber om är omöjlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om jag inte får säga det "riktiga" namnet för chokladbollar kan jag lika gärna flytta till Bermuda triangeln där jag får använda vilka ord jag än vill!
(Obs, trött sarkasm.)
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"