Lika villkor iFokus

Lika villkor

Etiketter: övrigtfrämlingsfientlighetrasismjämställdhet
Läst 96 ggr
[Vandra i Skönhet.]
8

Efter Murhafs succé – stödet från Andersson

Den här killen han kan sälja blommor han men har mötts av hat och får stöd från Andersson.

https://www.expressen.se/nyheter/efter-murhafs-succe-stodet-fran-andersson/

Jag kände att jag bums vill stödja Murhaf så jag köpte majblommor från just honom och killen gör ju en fantastisk insats så ska ni köpa Majblommor köp dom av Murhaf och delta i att stötta den här underbara killen och alla andra utsatta barn som pengarna går till.

Heja dig Murhaf 😎 alla tiders snyggt jobbat 👍👍👍

https://majblomman.shop/murhaf-1?fbclid=IwAR05PCcNdvZTiXExRmmeBPPgyPYz03HFwoKRMnZJYkdS7jSyvsdIgRSQ70I

• Redigerat 2023-04-25 11:54 av [Vandra i Skönhet.]
DesK
3

Fantastisk kille ❤️👍😊

/Désirée

Maria
4

Vilken insats.
Heja heja💕

/Maria

Magi-cat
3

Verkligen bra! Heja! 🌼🌼🌼

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Anonym
2

Hörde precis om honom på P4.
Han har haft så många givare så sidan har kraschat. Summan är nu 1,6 miljoner så fantastiskt.

Anonym
1

Men varför bkev mig inlägg anonymt 🤔

Anonym
0

Testar igen

beem
3

#6: meen så skumt men nu kom namnet med

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

• Redigerat 2023-04-25 13:31 av beem
[Vandra i Skönhet.]
4

#4: Jamen hej och hå så underbart, inte att sidan kraschat förstås men vilken fart det här blev där man ser hur människor ställer upp för en kille som fått ta emot hat och rasism här ser man vilken fantastisk medmänsklighet det finns och hur människor ställer upp det är så oerhört vackert och fint ❤️

#6 Hi hi har du av misstag lyckats klicka i rutan anonym kanske 😄 vi får se om mitt inlägg också blir anonymt för då kanske det kan vara en bugg i farten.

Håll tummarna nu publicerar jag inlägget anonymt eller inte vi får se vad det bjuder på 😂

beem
2

#8: Kan ju vara så. Jag visste inte hur man skriver anonymt men såg nu att texten ligger nära knappen man postar inlägget med.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Anonym
3

#9: Jamen kolla där det ligger så nära, jag har faktiskt inte ens tänkt på det men du har helt rätt nu vill jag också vara anonym 😂 va kul att få prova den funktionen 😂

Varma hälsningar från Vandra i Skönhet

Är vi jobbiga nu Loris 😂 vi fick lite kul mitt i allvaret ❤️