Jimmy Åkesson vid gränsen?
Är det sant? Att JÅ står vid gränsen mellan Turkiet och Grekland och delar ut flygblad att det är fullt i Sverige? Det måste vara en skröna?
Underskriften ska vara- Svenska folket-. Jag vill å det bestämdaste bestrida att jag skrivit under något sådant upprop.
Wonnalesan, jag tänkte detsamma, är det verkligen sant?! Men det är det och man borde inte väntat sig annat av det partiet.
Så totalt skamlöst att dela ut flygblad i området och göra det i svenska folkets namn!? Dessa människor som flyr för sina liv möts på detta sätt av "svenska folket" !?
Först Kristersson med sin affisch och nu detta … Så kallt och cyniskt.
Det blev ännu mycket kallare i världen nu.😢😡🥶
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Usch! Jag har just gått med i en grupp på Fb SD representerar INTE mig.
Detta är inte klokt vad han gör!
/Désirée
Men käre nån så vidrigt.
/Maria
Nu är galningen polisanmäld: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y3M4eE/advokat-polisanmaler-jimmie-akesson-sd
Sajtvärd Katter iFokus
#2 Det är glädjande att se hur fort medlemsantalet i den fb-gruppen stiger.
Sajtvärd Katter iFokus
#5 Ja det värmer! Jag har lagt in din länk om polisanmälningen på flera ställen
/Désirée
Helt otroligt! Vilket PR-trick!
Nu över 60.000 medlemmar i fb-gruppen "SD representerar inte mig!" som skapades för ett dygn (!)sedan…
Sajtvärd Katter iFokus
Såg ni hur han frös vid gränsen, men inte kan fatta hur de har det utan mat, varma kläder, de små har inga vantar eller ordentliga mössor. Men jag tillhör inte de svenskar som anser att han gör något bra, för jag tycker det är så gräsligt så det finns inte!😢
Nu över 72.000 medlemmar i gruppen "SD representerar inte mig!" och det fortsätter att öka.. En rejäl knäpp på näsan för de som hävdar att SD är som vilket parti som helst. Att ställa sig mitt i en humanitär katastrof och dela ut avvisande flygblad i "Svenska folkets" namn är ett så respektlöst övertramp att det närmast kan liknas vid empatistört storhetsvansinne. Dags att påminna om att SD är och kommer att förbli i minoritet.
Sajtvärd Katter iFokus
Bra skrivet Oberons Matte, instämmer. Farligt med ryktesspridning om sådant man inget vet om. Man får gärna byta plats med alla flyktingar om de är så avundsvärda!✨till dig! Mvh/WL🌺
Det är helt uppenbart något fel på personen, lika så alla som röstar på honom.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
😃instämmer!
Nu har de kastat ut honom. Bra gjort!🎈
Nu över 80.000 medlemmar i fb-gruppen "SD representerar inte mig!".
Sajtvärd Katter iFokus
👍Det finns vett och sans än i vårt land.! Det ger hopp att det goda inte ger upp..❤️
Än finns det hopp, ja!
/Désirée
Nej, SD representerar inte mig!
Kul med gruppen och den växer. ❤️
Det visade sig att de bara hittat på att Jimmie blivit gripen. De tog honom åt sidan för att kontrollera och då blev han kränkt. Återigen visar det sig att de ljugit. Det var SD:s presschef som ljög om att Jimmie gripits, trolige för att han ska få sympati och ta på sig sin offerkofta. Så otroligt dumt.
Vet inte om ni såg videoklipp och hur galet han uppför sig när kontrollanter tar honom åt sidan. Han vänder sig om och tar kort på precis alla och flinar.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7423126
Hur kan man ens komma på idén att åka ner för att dela ut flygblad i en sådan situation? Och att utge sig för att representera svenska folket?! Fullständigt motbjudande och det finns inga gränder för deras hat och främlingsfientlighet.
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
Min tanke är,- hur ska de kunna styra ett land?- Göra kloka beslut, vara medkännande om barn , gamla och djur. Kanske som en skrev på ett annat forum. Vänta tills vi styr och ni hamnar i läger och vi är vakterna! Det är bara vidrigt!
Sedan kan man fråga -varför inte till synes normala människor vaknar-? Vad tror de att de har att vinna med dom vid makten? Man undrar över hur de tänker. Det är rädsla och hat som styr. 🌺Mvh/WL
#20 Det var en bra fråga!
@DrEstvall på Twitter skrev just om det och hur de kan tänka sig hantera diverse frågor:
Tänk att vi efter nästa val kan ha Sverigedemokrater i styret när det krisar:
•Som beordrar massmord vid gränsen
•Som svarar: ”jag vet inte” när folk vill veta hur Corona 2.0 ska hanteras
•Som bildar koalition med Polen istf Tyskland
•Som köper röster med sänkt bensinpris
- Som inte bryr sig om grundlagarna
- Som köper ut chefer som rapporterar om arbetsmiljö och sparkar anställda
- Som motarbetar facken
- Som lägger ner PS och presstöd
- Som lämnar internationella avtal och överenskommelser
- Som styr högre utbildning efter egna fantasier
- Som löser klassklyftor och segregation med militär
- Som lägger ner alla brottsförebyggande insatser inkl BRÅ
- Som renar bort misshaglig kultur
- Som anställer väktare som poliser för att med våld skapa ordning
- Som skapar ett återvandringsverk för folk med fel essens.
Över 90 000 i gruppen nu! 👍
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
👍❤️
Över 96 000, lär passera 100 000-strecket idag ❤️
Jag sökte igår och har inte fått inträde än, så många står i kö. Det lär växa. Jag är så glad att så många ändå har kvar vett och förnuft, samt minnet av hur farligt det är med misstro, hat och rädsla. Mvh/WL🌺
Gruppen växer så ohyggligt fort så systemet hinner inte med, du får ha tålamod WL ❤️
❤️
Ja nog undrar folk vad som händer i Sverige!
Om han är en representant för alla? Varningens finger höjs att inte låta sig skrämmas av dessa individer. Nog en saklig varning…Mvh/WL🌺
#28 Så hemskt! han skämmer ju bara ut Sverige.