Demonstrationer
Att demonstrera är något bra där alla borde få komma till tals och föra fram det han eller hon tror på och kämpa för rättigheter som man vill kämpa för.
Tyvärr har demonstrationer idag spårat ur och det förekommer så mycket våld och vandalisering även när det är tänkt att vara en fredlig demonstration så innefattar det våld eller bränder.
Jag undrar hur kommer det sig att det är så mycket våld och sabotage när man demonstrerar för frihet och för fred ? har man ett sånt hat så man måste med alla medel förstöra när man vill skapa fred ? då är man inte i mina ögon ute efter fred tvärtom.
Vi har många bevis på det och det senaste nu med BLM, jättebra säger jag att alla har samma värde för skit samma vilken färg en människa har alla är vi människor och alla har vi känslor och rätt att leva våra liv.
Men varför ska demonstrationer spåra ur i våld och man bränner ner byggnader så som polishus, banker med mera det är väl inte att sträva efter fred tvärtom man skapar krig när man istället ska skapa fred.
Någonting har blivit väldigt snett här och det vore ju fasen om människor inte kunde demonstrera under dom ord dom själva kallar sig att kämpa för fred och kärlek 😎