Anonymfunktionen tas bort
Vi har tagit bort anonymfunktionen. I dagsläget används den inte som det var tänkt, för att berätta om känsliga erfarenheter och liknande, utan för att vädra sina åsikter utan att behöva stå för dem.
Vi kan lägga in den tillfälligt om någon har en särskild anledning, till exempel en känslig berättelse om en själv. PM:a Loris eller mig i så fall.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Bra
/Maria
Det låter bra! 🌺
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Ja, det var nog ett bra beslut. Jag har själv fått göra liknande då och då på mina sajter då folk som sagt velat använda funktionen till att kunna vara otrevliga eller dylikt men utan att hamna i trubbel pga det. Trist när folk förstör för de som faktiskt behöver funktionen men ibland är det vad man måste göra.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Det låter som ett bra beslut har sett det där används i tid och otid och väldigt bra tanke av er att behöver någon använda den kontakta er 😎
Tycker den där funktionen är överflödig och använder den inte själv men har provat en gång för längesedan men det talade jag om i ett annat inlägg efter i samma tråd och man måste ju prova på allt 😂
🤗
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Det låter som en bra idé. Om man inte kan stå för sina åsikter kan man lika gärna hålla tyst.
#6: Mitt i prick, Signur123!
Speciellt på en sån här sajt. Alltså, om man skulle vilja vara anonym när man skriver om hur dålig man tycker en film är eller nåt så är det ju inte sådär mycket att bråka om. Lite onödigt kanske, men inte mer än så. Men det här är ju en lite mer allvarlig sajt med viktiga ämnen.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#8: Precis. Du har helt rätt i det.
Bra beslut 🙏